Det er vigtigt, at du er godt forberedt til prøverne på Riberhus Privatskole.

Lærerne vil guide dig i undervisningen, og her kommer de punkter, som med fordel kan forberedes,  inden du møder op til prøverne.

1. Du kan logge ind med din Riberhus – Google Apps konto. Se vejledning
  2. Du har Google Chrome installeret på din computer. Hent Google Chrome her
  3. Hvis du ikke bruger Google Apps – at du kan få dit kontorprogram til at gemme som en PDF-fil. Se vejledning
  4. Du skal vide, hvordan du udskriver med Google Cloud Print. Se vejledning
  5. Din computer kan uden videre åbne de internetsider, som betragtes som hjælpemidler til de enkelte fag.
    Folder2022
  6. Du er indforstået med reglerne for brug af internettet under afgangsprøverne
  7. Du har hentet en skriveskabelon, som skal bruges til alle skriftlige prøver:

Prøveskabelon word    Prøveskabelon Excel  Skriveskabeloner til brug i Google Apps er mailet/delt med klassen via google drev eller classroom. Spørg din klasseledelse, hvis du er i tvivl.

Derudover skal du naturligvis medbringe de ting, som din faglærere har orienteret dig om.

Du kan finde yderligere information på Undervisningsministeriets hjemmeside;

elevfolder